ojoo-logo.gif

Geliştirdiğiniz uygulamalarda kullanmak üzere çok geniş bir arşive ait soundsnap‘ta bir çok kategoride ses efektleri ve müzikler bulunuyor… Flash uygulamalarında, sunumlarınızda kullanabileceğiniz geniş ses arşivi bir çok kategoriye ayrılmış. Ayrıca bu kategoriler kendi altlarında da kollara ayrılıyor.. Kategorilerden bazıları şunlar ;

Bu arada siteye üye olarak sizde elinizdeki ses dosyalarını paylaşabilirsiniz…

16.07.2013 Güncelleme  – Yaklaşık 6 yıl önce yazdığım bu yazı 325 binden fazla okunmuş. Bende yazıyı biraz güncelleyip ihtiyacı olanlar için eklemeler yapmaya karar verdim. Zira o dönem ücretsiz olan soundsnap artık ücretli. Aşağıda bir kaç farklı servisten bahsedeceğim.

1.Flashkit : Bir dönem oldukça popüler olan flash uygulamalar için bir site olan flashkit’in ses efektleri bölümünden ücretsiz binlerce efekt indirebilirsiniz.

Loops -- Ethnic -- Carribean - Flash Kit

 

 

 

 

2. Audio Micro :  Audio micro sitesinde ücretli ses efektleri yanısıra 2000’den fazla ücretsiz ses efektleri bulabilirsiniz.

logo

 

 

3. Freesoundeffect : bu sitede de ücretli ses efektleri var ama sol menünün alt kısmında free sounds effect bölümü altında ücretsiz indirebileceğiniz efektler bulunuyor.

logo

 

 

 

4. Findsounds : diğer sitelerin aksine bu site bir arama motoru ve yüzlerce site içerisinde arama yapıyor. Sesleri dinleyebiliyorsunuz.

screenshot-by-nimbus

 

 

 

 

5. freeSFX : ücretsiz başka bir ses efekti sitesi

freeSFX.co.uk - Download Free Sound Effects

 

 

 

 

6. Looperman: pek çok kategoride ücretsiz efektler indirebileceğiniz bir diğer site

looper

Başka kaynaklarıda zamanla ekleyeceğim yazıya. Umarım işinize yarar :)

66 Yorum

#1 ahmet1112 (16 Şubat 2008 , 7:27)

hakikatten harikateşekkürler

#2 ERDAL (23 Şubat 2008 , 7:34)

SES İSİMLERİ TÜRKÇE OLSA DA DİYORUM BİŞEYLER ANLASAK…

#3 mustafa (5 Mart 2008 , 14:45)

İnanın çok güzel ,saatlerce başka sitelerde aradım ama bu site bi harika ellerinize sağlık

#4 selim (9 Nisan 2008 , 6:34)

valla cok güzel site gercekten cok tebrık ve teşekkür ederim

#5 Rıza Özyol (22 Nisan 2008 , 8:50)

hep arıyordum boyle bi site..valla çok süper

#6 yasin (31 Mayıs 2008 , 21:42)

fıtına sesi bulamıyodum bi türlü burada buldum thesugar@yourroom(teşekkür ediyorum)

#7 Dinçer (19 Temmuz 2008 , 9:00)

Gerçekten hepsi birbirindne harika

hazırlayacağım radyo programı için effectlere ihtiyacım vardı ilaç gibi geldi…

#8 özgür (3 Ağustos 2008 , 18:01)

cok güzel bi site bulmam için yardım istiyom sadece ses kaydı yapacam müzük sesi gerkli tesekkür
ederim saygılar özgür

#9 ugur (7 Ağustos 2008 , 3:32)

Türkce efekt sitesi yokmu arkadaslar

#10 Süleyman (21 Eylül 2008 , 7:08)

Gerçekten Çok Başarılı Bir Çalışma Yapmışsınız Hep Böyle Bişey Bekliyordum Teşekkür Ederim

#11 ercan (28 Eylül 2008 , 12:59)

hımm

#12 Ekrem (3 Ekim 2008 , 5:17)

Güzel Bir site önermişsiniz kullanışlı saolun

#13 oceangray (3 Ekim 2008 , 15:50)

yorumlar için teşekkür ederim..

#14 ayşe (4 Ekim 2008 , 8:52)

cok gusel bı sıte yapandan allah razı olsun ısıme yarıycak

#15 ayşe (24 Kasım 2008 , 6:54)

çokk güselde ben bunları nasıl indirebilirim?

#16 oceangray (24 Kasım 2008 , 13:08)

birde güzeli güsel yazmasan çok daha güzel olacak da…

#17 safa (25 Kasım 2008 , 10:55)

walla güzel bi site yapmısınız çok kolay buldum :P:P:P 2 saat aradım beh

#18 SECURITY (29 Kasım 2008 , 17:15)

BAKALIM DAHA INDIRMEDIM AMA SIMDIDEN TSK EDELIM EMEYE SAYGIMIZ CAR

#19 sdas (19 Aralık 2008 , 7:25)

süperrrr

#20 ogz (26 Ocak 2009 , 8:00)

ya arkadaslar eskı turk fılmlerındekı konusmalardan efekt bulmam lazım radyo programı ıcın yardımcı olabılırmısınz

#21 ferh@t (2 Şubat 2009 , 4:45)

arkadaşlar ben sesleri indiremedim bana yardım edermisiniz lütfen!

#22 arasms (21 Şubat 2009 , 15:43)

thank you :)

#23 bahar (23 Mart 2009 , 8:29)

ya arkadaslar ıyı hos ta nası ındırılıyo????

#24 serdar (28 Mart 2009 , 13:10)

ya nasıl iniyo bilen var mı varsa lütden söleyin

#25 Elmas (21 Nisan 2009 , 10:39)

merhaba
benim dalga sesi ve fırtına sesine ihtiyacım var nasıl indirileceği konusunda bana yardım edebilir misiniz?

#26 mesut (11 Haziran 2009 , 2:28)

burda tiz sesi varmı bilen varsa linkini yazarsa çok memnun olurum…

#27 Alim (13 Haziran 2009 , 12:02)

Yha arkadaşlar ben djyim onun için kendi şarkımı yapmak istiyorum ve ses efektleri lazım nerden bulabilirim ??

#28 taheran (25 Ağustos 2009 , 10:49)

Bende djyim eğer fl studioyu kullanıyorsan içinde güzel efektler var başka eklemek istiyorsan party alarm şarkısından cümle sökebilirsin ve başka şarkılardan da dj liğinde başarılar

#29 NECODAYI (12 Eylül 2009 , 10:43)

bn dj lik yapıyorum burada tüm aradıgımı buldum. tüm dj kardeşlerime de tavsiye ediyorum çok güzel purogramlar için birebir ve emegi geçen tüm kardeşlerime buradan teşkkürlerimi iletiyorum. ellerine saglık..

#30 kadın (17 Eylül 2009 , 16:08)

Arkadaşlar çok güzel diyorsunuz tamam güzel de yalnız linki verilen site ücretli indiremedikten sonra neye yarar ki :((

#31 oceangray (18 Eylül 2009 , 6:38)

@kadın bu yazı yazıldığı zaman (2007) site tamamen ücretsizdi. şu anda ise üye olarak ayda 5 adet indirebiliyorsun.

#32 ozan (28 Eylül 2009 , 8:09)

her şeyi koymışsunuz amasavaştaki sesleri koymamışsınız çok sinirlendim

#33 oceangray (28 Eylül 2009 , 16:28)

hepsi var o sitede. bir daha bak.

#34 ismail (7 Aralık 2009 , 2:34)

hangi sesi aradıysam buldum çok teşekkürler..

#35 MUSTAFA (31 Ocak 2010 , 14:15)

merhaba arkadaşlar bana acilen kalp ritminin sesi lazım sonra duran bi kalp :) tekkrler yardımlarınız için

#36 bebe (3 Şubat 2010 , 11:01)

selam kimse varmı uş efekler nerde yaff bulamıyorum yardımcı olsanız ii olur
tşkler

#37 Burak (9 Şubat 2010 , 9:36)

kardes bu site için çok sağolun ancak site paralı süper sesler buldum ancak indiremiyorum ne yapmam lazım

#38 Emir ege (18 Şubat 2010 , 8:36)

ARTIK PARALI MAALESEFFF

#39 7CRY (28 Nisan 2010 , 2:21)

Çok güzel bir site gerçekten :)

#40 Fikret (24 Ağustos 2010 , 16:58)

Arkadaşlar İstediğinizi Buradan İndirin Ne İstiyorsanız …benzerleride aradığınızda çok etkili oluyor..

http://www.findsounds.com/

#41 hacı (4 Eylül 2010 , 9:21)

selam arkadaşlar ben bir ses arıyorum ama bulamıyorum iphone lerde bilim kurgu olara geçiyor ama ben bulamıyorum rica etsem yardımcı olurmusunuz. şimdiden teşekkürler….

#42 Şafak (23 Aralık 2010 , 23:19)

bayıldım bu siteye.. paylaşım için çoook teşekürler ……

#43 sadık (26 Ocak 2011 , 8:37)

arkadaşlar içinizde videoya güzel efekt ler vermesini bilen varmı

#44 semih (3 Şubat 2011 , 7:03)

nasıl indiricem yardımcı olur musunuz?

#45 damla (3 Mart 2011 , 7:24)

çok güzel olmuş

#46 damla (3 Mart 2011 , 7:24)

teşekkür

#47 Ercan (4 Mart 2011 , 21:30)

Üyelim ücretli arkadaşlar ücretini öderseniz indirme işlemi yaoabilirsiniz.

#48 Tuğçe (19 Nisan 2011 , 3:08)

bu site çok güzel bence yardımlarınız için çok teşekkür ederim :) :) :) :D

#49 eda (7 Ağustos 2011 , 7:32)

çok güzel bu site heheheh :D

#50 bişey (8 Ağustos 2011 , 0:48)

yanlız hepsi ücretli bunları :(

#51 Ahmet (10 Ekim 2011 , 4:21)

Muhteşem

#52 makbule ve seher (20 Aralık 2011 , 6:43)

hı hı güzel olmuş……ne anlatıyor bilmiyorum ama beğendik

#53 mavi (8 Şubat 2012 , 12:01)

süperrrr

#54 ege (2 Mart 2012 , 7:02)

mükemellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

#55 zeynep (5 Mart 2012 , 13:25)

emeklerinize saglık tskr ederim

#56 saliha (7 Ekim 2012 , 1:57)

bunları müzikli öyküde kullanabiliyormuyuz?

#57 SaLiha (7 Ekim 2012 , 2:03)

birAz hızlı cVap veriRseniz çOk muTlu oLcaM..

#58 İNDİRMEK (5 Aralık 2012 , 9:26)

IDMAN bilgisayarınıza kuruluysa zaten play butonuna bastığınız yanında çıkan butondan indirebilirsiniz. Idman yoksa kurun başka türlü olmaz ücretli olur

#59 caner (25 Ocak 2013 , 12:39)

neden açılmıyorrrr

#60 muhammed (28 Şubat 2013 , 5:50)

arkdaşlar bunların hepsini nasıl indircez

#61 Murat (30 Mart 2013 , 9:30)

paylaşım için teşekkürler bayağı işime yaradı bunlar :D

#62 oceangray (16 Temmuz 2013 , 14:04)

arkadaşlar yazıyı yeni kaynaklar dahilinde güncelledim. ücretsiz olarak indirebileceğiniz siteler eklendi.

#63 Murat Yücel (18 Mayıs 2014 , 6:40)

Sanırım telif hakkı açısından rahatız. İyi iş.

#64 Arif (14 Mayıs 2015 , 8:38)

20 liranız varsa çok güzel(!)
20 liraya 5 ses :D ?

#65 idris (21 Aralık 2015 , 9:10)

çok güzel 1111 no

#66 Mustafa ceran (21 Şubat 2016 , 5:05)

Ses efektlerini oyuncak bebeklerde olduğu gibi bir düzenekte kayıtlı olarak bulabilir miyim. Veya nereden bulabiliriz

Yorum Yaz

Kullanabileceğiniz Fonksiyonlar :
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Dreamhost Kupon Kodu

Aşağıdaki Kodu kullanarak Dreamhost'tan $97 indirim kazanabilirsiniz.

Dreamhost indirim kupon kodu (promo code): 97COD

Dreamhost Promo Code

Unlike a lot of other promo codes, this code gives the maximum possible discount. There is no need to look any further, you are guaranteed the maximum discount on whichever plan you choose with coupon code "97COD"

Dreamhost promo code: 97COD


  • Yeşim: İyi ki doğdun blog
  • Mustafa ceran: Ses efektlerini oyuncak bebeklerde olduğu gibi bir düzenekte kayıtlı olarak bulabilir miyim. Veya nereden bulabiliriz
  • idris: çok güzel 1111 no
  • Arif: 20 liranız varsa çok güzel(!) 20 liraya 5 ses :D ?
  • zeynep: mayıs /2014 de mezun oldum. Sigortam başlarsa her ay sigortamdan kredi borcum kesilir mi yoksa 2 sene den sonra mı başlayacak.

Kategoriler

© 2006-2008 oceangray.net - WordPress altyapısı kullanıyor.
Yazılan yazılar Creative Commons ile lisanslanmıstır.
Kaynak belirtmeden alıntı yapmayınız.
www.webperest.com

Giriş | Yazı Takip (RSS) | Yorum Takip (RSS)

%d blogcu bunu beğendi: